FAQ
Home » FAQ
Istanbulfood
Istanbulfood houdt zich bezig met het leveren van vleesproducten en snacks aan horecazaken zoals restaurants, snackbars,… Maar ook aan eindklanten die producten best aan een grote hoeveelheid aankopen.
Onze klanten
Istanbulfood levert dagelijks aan vaste klanten zoals restaurants, snackbars,… Maar, bij ons is elke eindklant welkom die producten in grote hoeveelheden nodig hebben. Met een gunstige ligging en grote parking winkelen klanten vlot en aan de laagste prijzen.
Je kunt lid worden via onze website met je telefoonnummer of e-mailadres. Ook bedrijfseigenaren kunnen op dezelfde manier lid worden met hun btw-nummers.
Iedereen! We verkopen producten aan groothandel als detailhandel.
Bezorgen
Momenteel levert Istanbulfood naar heel België en Noord-Frankrijk. Wie weet zijn we in de toekomst bereikbaar op een meer internationale markt.
Ja, wij leveren onze diensten in alle regio's van België.
We werken niet met een leveringsbedrijf. In plaats daarvan bezorgen onze eigen chauffeurs uw bestellingen.
Ja, het is mogelijk om het bezorgadres van je bestelling te wijzigen. Je kunt contact met ons opnemen via [email protected] of telefonisch en ons op de hoogte stellen van het adreswijzigingsverzoek.
Magazijn & Webshop
Onze klanten zijn altijd welkom in ons grootwarenhuis om fysieke inkopen te doen op grote schaal (Cash & Carry). En dit met grote parking en ideale locatie in Mechelen, tussen Antwerpen en Brussel. Ook geeft de website een mogelijkheid om online bestellingen te plaatsen die gewoon aan de deur worden geleverd!
Met een grootwarenhuis van 1500 m2 zijn wij bereid om onze producten te leveren aan zoveel mogelijk klanten. Ook is dit ideaal om ons groot productgamma te stockeren.
Bij İstanbulfood bieden we onze klanten diverse betaalopties, waaronder contant, overschrijving, bancontact en eenmalige afschrijving.
Ja, U kunt een retour aanvragen voor alle producten die nog niet zijn geopend, ongebruikt zijn en waarvan de retourperiode van 7 dagen nog niet is verstreken.
Volgens de Overeenkomst voor de Verkoop op Afstand heb je 7 dagen de tijd om een product dat online of via een mobiel apparaat is gekocht te retourneren. Deze periode van 7 dagen begint op de dag dat het product door de koerier is afgeleverd. Na deze termijn is het helaas niet meer mogelijk om het product te retourneren.
Het spijt ons, maar het is niet mogelijk om factuurgegevens te wijzigen voor reeds geplaatste bestellingen.
Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 17.30 uur. Op zaterdag zijn we geopend van 09.00 uur tot 15.00 uur. We zijn gesloten op zondag.
Productinformatie
Bij Istanbulfood vind je diepvriesproducten. Dit gaat van vleesproducten tot snacks. Ook verkopen wij dönervlees in grote hoeveelheden aan de laagste prijs.
Alle producten van Istanbulfood zijn halal. Bij ons vind je geen niet-halal producten.
Wij bieden een breed scala aan producten aan, waaronder droge voedingsmiddelen, zuivelproducten, snacks en gebak, groente- en fruitproducten, vlees en vleesproducten, dranken en sauzen.
Prijs & Kwaliteit
In een grootwarenhuis met 1500 m2 is het belangrijk alle producten zo vers mogelijk te behouden in hygiënische omstandigheden. Wij willen dat klanten tevreden zijn met kwalitatieve producten waar zij keer op keer voor terugkomen.
Istanbulfood koopt haar voorraad aan in grote hoeveelheden in binnen-en buitenland. Dit terwijl wij de promoties opvolgen. Deze kortingen voeren wij door op onze producten, om onze klanten ook de laagste prijzen aan te bieden!
Istanbulfood zorgt dat haar klanten de hoogste kwaliteit vinden aan de laagste prijzen. Dit dankzij voldoende stock in diepvriezen, laagste prijzen door grote hoeveelheden en focus op klanttevredenheid. Wij kopen hoogwaardige vleesproducten aan in binnen-en buitenland om een lekkere smaak en langere houdbaarheid te garanderen.
Wij aanvaarden geen maaltijdbonnen.
Helaas accepteren wij geen ecocheques voor bestellingen.